Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kategóriák

A másik blogom:

Facebook oldal

Feedek

Bejegyzések

Anthony Davis interjú

2013.03.20. 19:50 | balko67 | Szólj hozzá!

A Hornets újonca ugyan már szinte biztos, hogy nem lesz az év újonca, de az alapszakasz végi díjkiosztás előtt nézzük meg Davis interjúját David Aldridge-el.

Aldridge: Mit sulykol beléd Monty nap mint nap?

Davis: Hogy dolgozzak keményen. A srácok engem fognap követni minden meccsen és erre fel kell készülnöm fizikálisan. Ő tényleg csak azt mondja nekem, hogy menjek ki és játszak keményen. Le tudom futni a többieket, úgyhogy fussak. Ezt próbálom tenni.

A: Tudom, hogy külön figurákat helyez ki a gyorsaságodra, tehát nem kell mindig a festékben maradnod. Ha ezek nem működnek, hogy szerzel pontot?

AD: Támadó lepattanók. Megpróbálom kiismerni az emberemet és mikor a csapattársam a gyűrőhöz közeledik ő oda fog menni, különösen ha jó dobásblokkoló. Így ha kihagyja ott vagyok a lepattanóra és megpróbálok két pontot szerezni.

A: Szerinted a hasznodra válik, hogy Lillard sok figyelmet kap idén?

AD: Ő jól játszik. Ő fantasztikusan jól játszik. Nem tudom mennyije volt legutóbb, de nagy szám volt. Remekül játszik a Portlandnek. Sikeres pályafutást kívánok neki. Kiváló játékos lesz ebben a ligában és napról napra fejlődik. Mindig láthatod hogy jönnek neki a jó meccsek és hogy milyen kiegyensúlyozott, pedig még fiatal. Sikerességet kívánok neki és hogy mindig fejlődjön.

A: De lehetővé teszi ez, hogy úgymond radar alatt maradjál?

AD: Hogy is mondjam én csak kimegyek és játszok, játszok keményen. Volt néhány sérülésem, amik visszatartottak, de most megpróbálok visszatérni az események középpontjába. Általában inkább csak kimegyek , keményen játszok és megcsinálom, amit a védekezésük enged. Legyen az egy tiszta dobóhelyzet, vagy egy út a gyűrűig. A védekezés a fő fegyverem. Azt próbálom tenni, amivel a csapat nyer.

A: Milyen ijesztő volt az agyrázkódás?

AD: Nagyon ijesztő. Még soha nem volt ilyenem, tehát nem tudtam mit csináljak, hogy kezeljem. Szerintem az edzőnk remek munkát és megbizonyosodott abban, hogy jól legyek mielőtt pályára lépek.

A: Később jó számokat értél el. Könnyebb lett a játék?

AD: Inkább lelassult. Több lehetőséget láttam mint előtte. Mielőtt gyorsan kezdtem volna játszani úgy gondoltam, hogy "Ó én vagyok az első választott a drafton, tehát jól kell játszanom" és mindent a elkapkodtam, mert "első választott" jeleneteket akartam összehozni. Aztán a meccs lelassult számomra és mindent jobban észrevettem. Most próbálok fontos dolgokat tenni a csapatért legyen az passz, dobás vagy akár támadólepattanó, amire a csapatnak szüksége van.

A: Hogy fejlődsz a csapatod támadójátékának olvasásában?

AD: Egész jól. Sokkal jobb vagyok, mikor az elzárás után felém dobják a labdát. Azt is látom hogy a védő kilép rám, így meg tudom találni az üresen maradt srácot a sarokban. De ez még nem tökéletes mert sok támadó hibát szerzek azzal, hogy nekimegyek az elém álló védőnek. És mikor a csapattársam kézébe nyomom a labdát. Az ellenfél egy csomó ilyenbe belenyúl. Ezeket csak ki kell cseleznem és már tudok is egy figurát kihozni belőle.

A: Az őrzőid sokat kellemetlenkednek? Sokat dupláznak be? Vagy nem fordítanak kiemelt figyelmet rád?

AD: A legtöbben nem. Aztán néha rámjönnek. Szerintem jó vagyok abban, hogy ilyenkor megtaláljam az üres társat.

A: Mit adott neked az olimpiai részvétel?

AD: Sokan fejlesztette a játékomat, hogy ezekkel a srácokkal játszhattam. Sok mindent tanítottak nekem. Mindent amit tanultam az NBA-ben próbálom kamatoztatni és ezáltal jobb játékossá válni.

A: Mi lesz a Kentucky-val az NCAA-ben?

AD: A Kentucky remekül zárta a szezont. Nerlens Noel sérülésével mégnagyobb erőbedobással igyekeznek majd eredményesek lenni a tornán. Ha odakerülnek biztosan nem adják majd fel. John Calipari-nak soha nem volt olyan csapata, ami feladta volna. Tehát biztosan küzdeni fognak és megpróbálnak újra nyerni.Davis_1.jpg

Címkék: Interjú Hornets Újoncok

A bejegyzés trackback címe:

https://nbaelemzes.blog.hu/api/trackback/id/tr395156930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása